באילו מקרים כדאי להתייעץ עם עורך דין לשון הרע?

ישנם מקרים רבים בהם ישנה חשיבות עליונה להתייעצות עם עורך דין, במידה ואתם סבורים כי בוצעה כנגדכם עבירת לשון הרע. כל מה שרציתם לדעת על תביעות לשון הרע – במאמר הבא.

תביעת לשון הרע – עלייה משמעותית באחוז התביעות אשר מוגשות לבתי המשפט

בשנים האחרונות ועת התקדמות המהפכה האינטרנטית אזרחים רבים מוצאים עצמם חסרי אונים בעקבות שיימינג אשר נעשה להם ברשתות החברתיות, מה שהוביל למעשה לזינוק עצום במספר התביעות האזרחיות אשר מוגשות בעקבות טענות ללשון הרע.חשוב לציין כי מדובר בתביעות מורכבות מאוד להוכחה,וזאת משום שבתי המשפט נוטים לפסוק לטובת אלו אשר הוכיחו כי אכן נגרם נזק לשמו של אדם וזאת רק לאחר שהוגשו מלוא הראיות אשר תומכות בטיעון הנ"ל, כחלק מהאיזון שבין חופש הביטוי אשר שמורה לכל אדם לבין הוצאת לשון הרע אשר גרמה לנזק. משום כך, אם אתם סבורים כי נעשה לכם נזק בעקבות פרסום של אדם אחר – בין אם מדובר ברשתות החברתיות, ראיונות ברדיו או בטלוויזיה, ישנה חשיבות להתייעצות עם עורך דין לשון הרע, וזאת על מנת שתוכלו לבדוק האם אכן ישנה עילה לתביעה, וכן מהו הסכום אותו תדרשו בעקבות הנזק שנגרם.

איש מקצוע

באילו מקרים יש להתייעץ עם עורך דין לצורך הגשת תביעת לשון הרע?

המקרים הנפוצים ביותר כיום בתחום של לשון הרע הם ללא ספק ברשתות החברתיות, וזאת משום שכיום כל אדם יכול לפרסם לאלפי בני אדם אודות שירות או אדם אשר לטענתו גרם לו לנזק, מבלי לחשוב על ההשלכות. לכן, אם אדם פרסם כנגדכם פוסט ברשת החברתית או התראיין, ישנו סיכוי לא קטן שתוכלו להגיש כנגדו תביעת לשון הרע. עורך דין אשר מתמחה בתחום יעריך את סיכויי התביעה שלכם וזאת על מנת לקבוע האם אכן פרסום הדברים הוביל לפגיעה בשמכם הטוב, כמו גם האם זה אכן פורסם. למעשה, תביעות לשון הרע מוגשות רק בתנאי כי אכן התקיימו שני התאים הללו, כאשר לא תמיד חייבים להראות לבית המשפט כי הפרסום גרם לנזק מיידי, אלא גם בעצם הפרסום ישנו פוטנציאל לנזק עתידי אשר ייגרם לכם. משום כך, התייעצות עם עורך דין היא הכרחית ואף יכולה למנוע מפח נפש והוצאה כספית משמעותית, כאשר כיום עורך הדין המוביל בתחום תביעות לשון הרע הוא שלומי וינברג.

מעוניין להגיש תביעת לשון הרע? פנה עוד היום לעורך הדין שלומי וינברג

עורך הדין שלומי וינברג הינו עורך דין אשר מתמחה בתחום תביעות לשון הרע, ולו ניסיון של שנים רבות בתחום. באמצעות עו"ד וינברג תוכלו להעריך את סיכויי התביעה שלכם,כמו גם לקבל מענה משפטי מקצועי מהשורה הראשונה. לפרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ ראשונית, פנו באמצעות האתר הרשמי בכתובת https://www.shlomiweinberg.co.il.