אסור להתפשר! הסיבות לבחירת עו"ד מהשורה הראשונה

לא אחת אנו נצרכים לשירותיו של עורך דין מקצועי ומנוסה שייצג אותנו נאמנה מול מערכת המשפט או גורמים אחרים. לרוב, סוגיות המצריכות את התערבותו של עורך דין הן סוגיות בעלות השפעה מהותית על חיינו, הן מבחינה פיזית והן מבחינה כלכלית, ובחירת עורך דין מהשורה הראשונה היא החלטה אסטרטגית וחכמה לקבלת מלוא הזכויות המגיעות לנו

 

מתי נשתמש בשירותיו של עורך דין?

המציאות מוכיחה כי הישראלי הממוצע נזקק לא אחת לשירותיו של עורך דין, בתחומים כאלו ואחרים, בכדי למקסם זכויותיו ואת המגיע לו על פי חוק. במציאות בה ישראל הפכה בשנים האחרונות לשיאנית במספר עורכי הדין לנפש, כשנכון לשנת 2021, נמצאים בישראל קרוב ל – 70,000 עורכי דין, המהווים מספר של עורך דין אחד ל – 128 נפשות בקירוב, נראה כי הבחירה בעורך דין המתאים ביותר הפכה למשימה לא פשוטה.

כמו בכל נושא שאנחנו לא מבינים בו ונעזרים באנשי המקצוע הרלוונטיים, הרי שגם בבואנו לפנות למערכות החוק והמשפט, או בפנייה מול גופים ומוסדות גדולים, עלינו לפנות לאיש המקצוע הרלוונטי – עורך דין מקצועי ומנוסה, כפי שוכלו למצוא באתר https://www.sultanlaw.co.il, כדי למקסם ולייעל את הפנייה שלנו ולהשיג את מבוקשנו בצורה המיטבית ביותר.

 

הסיבות לבחירת עורך דין מהשורה הראשונה

מלבד עצם העובדה כי בדומה לחיפוש אחר בעלי מקצוע בתחומים אחרים, בו אנחנו מעוניינים למצוא את הטוב ביותר, אחת הסיבות העיקריות לבחירת עורך דין מהשורה הראשונה היא, עצם העובדה כי עורך הדין בסופו של דבר פועל לייצוגנו בהליך התביעה, ובחירה מחושבת של עורך דין מהשורה הראשונה יכולה להוות הפרמטר להצלחתו או נפילתו של התיק.

בחירה מחושבת ומתוכננת של עורך דין מהשורה הראשונה תצמצם משמעותית את האפשרות להיפרדות במהלך ניהול התיק והמשפט עצמו, ובכך תחסוך לכם עוגמת נפש וכסף רב. כמו גם את האפשרות להיפגע מרשלנות מקצועית של עורך דין לא מיומן.

 

כיצד נבחר עורך דין מומלץ?

כאמור, כמות עורכי הדין בישראל אינה מאפשרת לנו בחינה פרטנית של כל אחד ובשלב הראשון עלינו לבצע סינון ראשוני. בשלב זה, כדאי לקחת בחשבון כי עולם המשפט מחולק לענפים ותתי ענפים רבים, המצריכים התמחות והתמקצעות ספציפית בפסיקה והתקדימים הרלוונטיים. לאחר שבחנתם את ההתאמה למקרה הספציפי שלכם, תוכלו לבצע סינון נוסף על פי קרבה גיאוגרפית אליכם, כך שיהיה לכם נוח לגשת ולתקשר גם באופן פיזי עם עורך הדין.

לאחר ביצוע סינון ראשוני זה, ניתן לבחון פרמטרים נוספים כמו המלצות קיימות ומקרי עבר זהים למקרה שלכם, ובכך לנסות ולעמוד על אחוזי הצלחה ודרכי הפעולה של עורך הדין המיועד. לאחר שמצאתם מספר עורכי דין העונים לתנאים אלו, מומלץ ליצור קשר ולקבוע פגישה פיזית עם עורך הדין, בכדי לבחון את הכימיה ביניכם ולעמוד על תיאום הציפיות, בדרך להצלחת התיק שלכם.