איך תדעו שמצאתם את עורך הדין הנכון בענייני מע"מ?

בחירה בעורך דין שעוסק בתחום המע"מ היא אינה עניין של מה בכך. בתקופה האחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים שבהם אנשים מגלים באמצע ההליך או לקראת סיומו שהם בחרו בעורך דין לא טוב. כזה שלא עושה את העבודה שלו בהתאם ובכלל, שאינו בקיא בתחום באופן מעמיק. כדי שאתם לא תגיעו למצב שכזה, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות ולגלות איך תוכלו למצוא עורך דין נכון בענייני מע"מ.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים לאחר שקראנו כתבות רבות באמצעי המדיה השונים שנוגעות למקרים שונים בהם אנשים גילו שהם נעזרו בעורך דין בענייני מע"מ שאינו בקיא בכלל בתחום. הדבר הוביל לכך שהתיקים המשפטיים שהתנהלו נגדם הסתיימו באופן רע. כזה שיכול היה להסתיים אחרת אם רק היו מסתייעים בעורך דין טוב ומומלץ. כשראינו שמדובר בעניין שאין לו מודעות בקרב הציבור, הבנו שצריך לכתוב על כך מדריך מקיף. לכן, פנינו אל גורמים שמבינים דבר או שניים בנושא והם סייעו לנו לכתוב את המדריך.

 

הגורמים שעומדים מאחורי המדריך

חשוב מאוד שתהיה לנו שקיפות למולכם. לכן, אנו צריכים לציין בפניכם מי הם הגורמים שעומדים מאחורי מדריך זה. כדי שנוכל להציג בפניכם את הדרך למציאת עורך דין נכון בענייני מע"מ, פנינו אל גולשים ברחבי הרשת וביקשנו מהם לפנות אלינו. כמובן שמיקדנו את השאלה וביקשנו שרק אנשים שנעזרו בעורך דין מע"מ מומלץ יפנו אל תיבת המייל שלנו. קיבלנו מספר רב של פניות וחזרנו אל כמה מהם שהסבירו לנו איך הם מצאו עורך דין טוב. מתברר שרובם הסתייעו בשירותיו של עו"ד מע"מ משה קריסי והם ציינו שהייתה להם דרך די ברורה למציאתו.

 

הדרך למציאת עורך דין נכון לענייני מע"מ – השלב ה -1

מסתבר שהדרך למציאת עורך דין טוב היא אינה מורכבת. אתם צריכים ליישם כמה שלבים קצרים שיאפשרו לכם בסופו של דבר להיות בטוחים בבחירה שלכם. בשלב הראשון אתם צריכים לאסוף שמות ופרטים אודות עורך דין לענייני מע"מ ששמעתם עליו מחברים או קראתם עליו ברחבי הרשת. לאחר שיהיו לכם לפחות 2 שמות, אתם יכולים לעבור לשלב הבא.

 

הדרך למציאת עורך דין נכון לענייני מע"מ – השלב ה – 2

בשלב זה אתם צריכים לערוך חיפוש מעמיק ברחבי הרשת אודות שני עורכי הדין הללו. פשוט תכתבו את שמם בשורות החיפוש במקומות שונים ותגלו את חוות הדעת שנכתבו עליהם. הנה כמה פלטפורמות בהם תוכלו לערוך את החיפוש:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את האופן שיאפשר לכם לדעת שמצאתם עורך דין נכון בענייני מע"מ. מאחלים לכם שתיישמו את השלבים שנכתבו לעיל ותגיעו בסופו של דבר אל עורך דין מומלץ שיסייע לכם לסיים את ההליך על הצד הטוב ביותר.

עורך דין מע'מ