בדיקת תיק ביטוחי – נקודות חשובות

על ידי בדיקת התיק הביטוחי שלכם, אתם עשויים למצוא את עצמכם חוסכים לא מעט כסף. ואם במהלך כל השנה משלמים סכומי כסף כה גבוהים לחברות הביטוח, מדוע לא לחסוך כשיש את האפשרות הזו? נקודות חשובות לגבי בדיקת תיק ביטוחי:

כולם כבר מודעים לכך בשנים האחרונות, תיק ביטוחי הוא דבר שחובה לבדוק כל תקופה.

בעוד שחלק מהאנשים קפדניים ובודקים אותו לעיתים תדירות יותר, ההמלצה היא לבדוק תיק ביטוח אחת למספר שנים.

מעוניינים לעשות סדר בבלגן ולברר מדוע אתם משלמים כל כך הרבה כסף על ביטוחים מסוגים שונים? בואו נדבר על זה. נכון לשנת 2020, כיצד מתבצעת בדיקת תיק ביטוחי אצל מבוטחים?

 

כיצד בודקים תיק ביטוחי והאם זה באמת מומלץ?

נכון לשנת 2020, קיימות 2 דרכים עיקריות עבור בדיקת התיק הביטוחי שלכם. בעוד שחלק מהאנשים בוחרים לפנות לפורטל האינטרנט של משרד האוצר באינטרנט, חלק אחר מהאנשים יעדיף להסתייע בחברות פרטיות אשר מסייעות בבדיקת התיק.

חשוב להבין, בין אם אתם בוחרים להסתייע בפורטל משרד האוצר, או בחברה פרטית, בכל מקרה צריך לעשות את זה בליווי מקצועי. נסביר למה אנחנו מתכוונים. נניח שהוצאתם את הדוח המבוקש מהפורטל של משרד האוצר, האם תדעו להבין לעומקם את הנתונים השונים המוצגים לכם באותו הדוח?

 

הוצאתם דוח מפורטל משרד האוצר? קבלו סיוע מקצועי בהבנתו

גם אם הואלתם והשכלתם להנפיק דוח מהפורטל של משרד האוצר, כנראה שרוב האנשים יתקשו בעיבוד נתונים מסוגים אלו. לכן, אנשים בוחרים להסתייע בחברות פרטיות אשר מספקות ליווי וייעוץ בנושא זה של בדיקת תיק ביטוחי.

כשאתם פונים לחברה פרטית עבור הבדיקה, למעשה המומחים יבדקו עבורכם את נתוני הביטוחים השונים, שאתם משלמים נכון להיום. כמובן, שהנתונים האלו, שמגיעים בצורה של דו"ח, יכללו גם נתונים ותשלומים אחרים ששילמתם בשנים האחרונות. באופן הזה, יהיה ניתן לראות בצורה הכי מדויקת את התשלומים שאולי שילמתם לשווא, כמו במקרים של כפל ביטוחי.

 

אל תשלימו עם מחדלי ביטוח ותשלומים לא הגיוניים

חשוב לזכור, במקרים רבים מתגלים כל מיני מחדלים שמובילים לכך שתשלמו כספים שלא לצורך. בין אם רכשתם ביטוח פנסיוני, ביטוח חיים או כל ביטוח אחר, יהיה כדאי לעשות סדר בתיק אחת לכמה שנים ולוודא את הנושא. אם אתם מאוד קפדניים, אפשר גם באופן תדיר יותר.

אם ברצונכם לקרוא מידע נוסף בנושא, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את פורטל שקוף – פורטל הפיננסים הכי גדול בארץ והכי אינפורמטיבי. הפורטל מאפשר לכם גם יצירת קשר עם חברה פרטית לבדיקת תיק ביטוחי, ככה שתוכלו להתחיל בתהליך של חיסכון בכסף כבר היום. והכי חשוב, אל תשלימו עם מחדלי ביטוח שממש לא אמורים להתקיים.

בהצלחה, אל תחשבו פעמיים וקבלו ייעוץ פיננסי עוד היום!