איך משיגים רישיון להפעלת גן ילדים?

כולם יודעים כי הקמה של גן ילדים בארץ אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך יישום של כל מיני שלבים חיוניים, כולל השגת רישיון. במדריכים הקודמים שלנו שעסקו בנושא זה, הצגנו בפניכם את השלבים שעליכם לעבור בתור התחלה, כדי לפתוח גן ילדים. במדריך הנוכחי, נציג בפניכם איך תוכלו להשיג רישיון שיאפשר לכם לפתוח את גן הילדים ולהפעיל אותו כחוק. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החיוני בנושא זה.

 

איך תשיגו רישיון להפעלת גן ילדים? השלב ה – 1: תפנו אל עורך דין שבקיא בתחום

יש מי שמתחילים קודם כל בהכנת המבנה המתאים, בבירור פרטים אודות רכישה של רהיטים מתאימים ועוד. אנחנו דווקא ממליצים להתחיל מפנייה אל עורך דין מוסמך שעוסק בתחום דיני חינוך. שכן, עליכם לדעת תחילה שיש בידיכם את הרישיון המיוחל. הדרך הנכונה היא לקבל אותו לידיכם ורק לאחר מכן, להתחיל בהליכים הנוספים.

רישיון הפעלת גן ילדים

פנייה אל עורך דין מומלץ בתחום דיני החינוך – איך תעשו זאת?

אם אינכם מכירים עורך דין מומלץ שיכול ללוות אתכם כדי שתוכלו לקבל רישיון הפעלת גן ילדים, כדאי שתדעו כי עליכם לערוך בירור קצר. ההמלצה שלנו היא לפנות אל מכרים, שכנים או קרובי משפחה שמפעילים גן ילדים ולברר עמם אם יש להם המלצה לעורך דין טוב בתחום. אם לא תגיעו אל עורך דין בדרך זו, תמיד אפשר לפנות אל הרשת ולקרוא חוות דעת שונות שנכתבו בפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • קבוצות פייסבוק שעוסקות בתחום החינוך
  • פורומים שעוסקים בתחום זה

רק לאחר שתגיעו אל עורך דין מומלץ ומסומך, תעברו אל השלב הבא.

 

איך תשיגו רישיון להפעלת גן ילדים? השלב ה – 2: פנייה אל עורך דין בבקשה לקבל רישיון

בשלב זה אתם צריכים ליצור קשר עם עורך הדין שהומלץ לכם ולציין בפניו כי אתם מעוניינים להגיש בקשת רישוי להפעלת גן ילדים. עורך הדין יבצע עבורכם את כל ההליכים הבירוקרטיים המורכבים. כך שתוכלו להיות בטוחים שאינכם צריכים לבדוק אם חתמתם על המסמכים הנכונים. הוא זה שיגיש לכם את הטפסים לחתימה ויעביר אותם הלאה, אל הגורמים הרלוונטיים.

רישיון הפעלת גן ילדים

תכירו את סדרת הבדיקות שתצטרכו לעבור

חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לעבור סדרה של בדיקות שנוגעים ל – 6 תחומים שונים. בדיקות אלה נערכות על ידי משרד החינוך והן אלה שיקבעו אם מגיע לכם לקבל את הרישיון או שלא. הנה התחומים שבהם הבדיקות נוגעות: התחום הבטיחותי, התחום הפדגוגי, תחום התברואה, התחום הכספי והתחום שנוגע להתאגדות הבעלות. עורך הדין ילווה אתכם, אך אתם תצטרכו לדאוג למרבית התחומים בעצמכם.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך תוכלו להשיג רישיון להפעלת גן ילדים. כך שנותר לכם, בשלב זה, רק ליישם את המידע שלעיל ולהגיש בקשה לקבלת רישיון. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

רישיון הפעלת גן ילדים