מתי חשוב להציג תעודת תואר מתורגמת והאם היא תקפה חוקית

בתקופה האחרונה אנו מקבלים לא מעט פניות לתיבה האדומה שלנו. גולשים רבים מציינים בפנינו שהם גילו רק לאחרונה שיש מצבים שבהם הם נדרשים להציג תעודת תואר מתורגמת. לדבריהם, הם לא ידעו על המצב הזה כלל וכלל והעובדה הזו גרמה להם לאי נעימות. לכן, כמה מהם ביקשו שנכתוב מדריך מעמיק בנושא כדי להעלות את העניין למודעות ולמנוע הישנות של מצבים אלו בקרב אחרים. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים בנושא זה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

 

בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי למרות שאין לנו ידע מעמיק בנושא. אם אתם מכירים את המדריכים שלנו, אתם וודאי יודעים שאנו נוהגים לכתוב על נושאים שבוערים לנו. כאן מדובר בנושא שבוער בנו כי הבנו שלא כולם מודעים למצבים שבהם צריך להציג תעודת תואר מתורגמת. שכן, מסתבר שיש מי שמתרגמים את התעודה באופן עצמאי ומגלים שהם בזבזו את זמנם. כדי שלכם זה לא יקרה, יצאנו לפגוש אנשים שעברו את ההליך וביקשנו מהם לציין בפנינו את התשובות לשאלות הבאות:

 

  • מתי חשוב להציג תעודה מתורגמת?
  • האם התעודה הזו תקפה חוקית?
  • מי מתרגם אותה אם לא אתם בעצמכם?

 

מתי חשוב להציג תעודת תואר מתורגמת?

 

אז בחרנו להתחיל מהסוף ולהציג בפניכם את המצבים שבהם אתם צריכים להשיג מישהו שיסייע לכם בהליך של  תרגום תעודות תואר באור יהודה  או בעיר המגורים שלכם. אם אינכם יודעים, זה הזמן לגלות שאתם צריכים להציג תעודה מתורגמת לשפה האנגלית כשאתם נמצאים בהליך של השגת וויזה למשל ליעד בחו"ל.

שכן, לא פעם, יש צורך להציג בקונסוליה את התעודה שלכם כדי שתוכלו להראות להם שאתם מגיעים אל היעד במטרה להמשיך ללמוד או לעבוד בתחום שלכם שם.

האם התעודה תקפה חוקית אם תבצעו את התרגום בעצמכם?

השאלה שצוינה לעיל היא החשובה ביותר במדריך זה. שכן, כפי שידוע לכם, קרו מקרים שבהם אנשים הגיעו עם תרגום תעודה שעשו באופן עצמאי או ששלחו לחברה שבקיאה בתרגומים. כדאי שתדעו שאין זה מספיק. אם תעשו כך, יחזירו אתכם הביתה. התעודה הזו אינה תקפה באופן חוקי וכדאי שתקראו את הפסקה הבאה כדי שתדעו איך אפשר לעשות זאת באופן חוקי.

איך תוכלו לתרגם את התעודה שלכם באופן חוקי?

כדי שתוכלו להציג תעודה מתורגמת באופן חוקי, אתם צריכים להגיע אל נוטריון ולהציג בפניו את התעודה הקיימת. הנוטריון יבצע עבורכם את תרגום התעודה ויחתום עליה. החתימה שלו תוביל לכך שהתרגום יהיה תחת סמכות החוק. זו האפשרות היחידה שעומדת בפניכם כדי שתוכלו לקבל תרגום תעודה באופן חוקי.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את המצבים שבהם חשוב להציג תעודת תואר מתורגמת. שמחים שכעת תדעו לפנות לנוטריון בשביל הליך זה ומאחלים לכם בהצלחה בהמשך.

 

תעודת תואר