מתי הפלה נחשבת רשלנות רפואית?

הפלה היא אירוע קשה ונפוץ לצערנו, שזוגות רבים נאלצים להתמודד עם השלכותיו הן באופן מידי והן לאורך שנים קדימה.

כדי לוודא שאתם עוברים הליך קשה זה כמו שצריך ויודעים למי לפנות מבחינה בירוקרטית, רפואית ומשפטית, כדאי לכם להיעזר בעורך דין רשלנות רפואית

שמואל קשיוב, מומחה לענייני רשלנות רפואית, אשר יוכל לייעץ לכם לגבי אפשרות לבצע תביעה בגין רשלנות רפואית.

במאמר זה יפורט כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי מתי הפלה נחשבת רשלנות רפואית.

 

האם הפלה נחשבת רשלנות רפואית

שאלה זו חשובה ביותר אם אתם רוצים לשקול את המשך צעדיכם מול הערכאות המשפטיות ומול הגורמים הרפואיים. אם בסופו של דבר יתגלה שאכן ההפלה שחוויתם נחשבת לרשלנות רפואית, אתם זכאים לקבל פיצויים בסכומים גבוהים ביותר, מה שיסייע לכם עם ההתמודדות עם ההשלכות העתידיות של ההפלה שחוויתם. לכן חשוב לבדוק אם אתם זכאים לפיצויים, ומומלץ לעשות זאת בעזרת עורך דין רשלנות רפואית כגון עורך דין שמואל קשיוב. מידע נוסף תוכלו למצוא באתר s-klaw.co.il ואף מומלץ שתצרו קשר עם עו"ד שמואל קשיוב לבירור פרטים נוספים.

 

מה כולל הליך הגשת תביעת רשלנות רפואית

הליך הגשת תביעת רשלנות רפואית כולל מספר שלבים שחשוב להכיר:

פגישת ייעוץ:

פגישת ייעוץ ראשונית נערכת לצורך קבלת פרטים ראשוניים לגבי מקרה ההפלה והערכת סיכויי המקרה לזכות בתביעה.

 

איסוף החומר הרפואי:

משרדו של עורך הדין שמואל קשיוב ידאג לבצע איסוף של כלל החומר הרפואי הקשור למקרה ההפלה, ובנוסף ידאג לפנות למומחה הרפואי הנדרש במידת הצורך

 

קבלת חוות דעת רפואית:

המומחה הרפואי ייתן את חוות דעתו בתחום הרפואי הרלוונטי וייתן המלצות בהתאם למקרה.

 

הגשת תביעה:

בסוף שלבי איסוף המידע הרפואי תוגש תביעה ותנוהל על ידי משרדו של עורך הדין שמואל קשיוב, עד קבלת הפיצוי המירבי בסופו של דבר.

 

כיצד ניתן לדעת מתי הפלה נחשבת רשלנות רפואית

משרדו של עורך הדין שמואל קשיוב משתף פעולה עם מיטב מומחי הרפואה בישראל אשר יודעים לתת חוות דעת שונות בהתאם לניסיונם העשיר ולגבש המלצות. המלצות אלו נדרשות לאורך הליך תביעת הרשלנות ומסייעות לו להתבצע כהלכה. כמו כן, המשרד מתעדכן בספרות המתחדשת ובפסיקות משפטיות עדכניות כדי שהליך התביעה יהיה מקצועי ויעיל ככל האפשר.

 

לסיכום

הפלה הינה אירוע מצער וחשוב לדעת שתוכלו לקבל סיוע משפטי אם תזדקקו לכך, כדי לוודא שאתם ממצים את מלוא הזכויות שלכם. בסיועו של עורך הדין שמואל קשיוב תוכלו להגיש תביעת רשלנות רפואית לאחר איסוף המסמכים הרפואיים וקבלת חוות דעת ממומחים רפואיים, ולכל אלו ידאג משרדו של עורך הדין שמואל קשיוב. בזכות ניסיון רב וקשב ללקוחותיו, עורך דין שמואל קשיוב יוכל לוודא שאתם צולחים את הליך התביעה בצורה הטובה ביותר.

 

פטיש