דברים שכדאי לדעת על רשלנות רפואית

דברים שכדאי לדעת על רשלנות רפואית

 

בכל פעם כשאתם מרגישים לא טוב אתם הולכים לרופא ובטוחים שהוא יעשה הכול כדי לדאוג לכם? סומכים עליו בעיניים עצומות ורוצים להאמין שהוא האדם שיוכל לאבחן את המחלה שלכם וגם לטפל בכם? אם כך, בוודאי מפתיע אתכם לגלות שלא תמיד זה מה שקורה בפועל. בפועל במקרים רבים הרופאים לא נוהגים בצורה אחראית וכן מובילים את המצב לפגיעה בחולה. הם לא עושים זאת מתוך רוע בדרך כלל, אלא פשוט מתרשלים בעת מילוי תפקידם, רק הבעיה היא שברפואה לא תמיד יש דרך חזרה. לכן, אם גם אתם נכנסתם לסטטיסטיקה ואם גם אתם סבלתם מרשלנות של רופא כזה או אחר, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. ראשית, יש הרבה מאוד מקרים כאלה שמתרחשים לצערנו בישראל ושנית, יש לכם מה לעשות בנידון. זה אומנם נכון שמאחורי הרופא שלכם יש מערכת שלמה שמגנה עליו ולפעמים אפילו בית חולים גדול, אך יחד עם זאת, אתם יכולים להגיע להתמודדות מולו עם עורך דין מוביל. משמעות הדברים היא שלא תהיו לבד ושיהיה מי שיגן עליכם, אז למה אתם מחכים?

 

כך תבחרו לכם עורך דין מתאים

 

זה לא משנה אם המקרה שלכם הוא מקרה של רשלנות רפואית בניתוח, במינון תרופות או אפילו באבחון של מחלה. מה שבטוח זה שאם תפנו לעוה"ד הטוב ביותר, יהיה מי שיעזור לכם ויהיה מישהו שתוכלו לסמוך עליו. עורך דין כזה הוא אדם שמגיע עם ניסיון, ידע והרבה מאוד הבנה, מה שאומר שהוא יידע מה לעשות בנידון. למעשה, ככל שלעורך הדין שלכם יהיה יותר ניסיון כך תוכלו להיות רגועים יותר שיש לכם על מי לסמוך, אז למה אתם מחכים? בררו כל מה שאפשר אודות איש המקצוע שאליו אתם חושבים להתקשר כי אם יש משהו בטוח, זה שאין כאן מקום לקחת סיכונים מיותרים. עוה"ד שלכם צריך להיות אדם שמכיר את המערכת הרפואית והמשפטית, כי בסופו של דבר התפקיד שלו הוא להתייחס לשתי המערכות הללו במקביל. שימו לב, בין היתר, שאתם פונים לעורך דין רשלנות רפואית שיש לו גם ניסיון רב כי כל אלה יכולים לסייע לו למלא את תפקידו בצורה טובה יותר.

 

האם יש לכם סיכוי לקבל פיצוי בסוף התהליך?

 

כל מי שמגיע תביעה בגין רשלנות רפואית עושה זאת מתוך מטרה לזכות ולקבל פיצוי. עם זאת, ברור לנו שהרופאים השונים לא עומדים לבד, אלא מגיעים עם תמיכה עצומה של מערכת שלמה שמגנה עליהם. לכן זה טבעי שיעלו אצלכם שאלות כמו: מה הסיכוי שלי בעצם להצליח? והאם שווה לי להיכנס לכל המאבק הזה? כמובן שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת ומה שבטוח זה שצריך לבדוק כל מקרה לגופו. למעשה, חלק מהתפקידים של עוה"ד שאליו אתם פונים זה להעריך במקומכם האם יש לכם סיכוי להצליח בתביעה או לא. לעוה"ד יש כלים לעשות זאת, כמו לבדוק מה כל רופא סביר אחר היה עושה במקומו של אותו רופא שאתם רוצים לתבוע. על תהססו להשתמש בכל מה שהעידן המודרני מציע לכם כי מגיע לכם לשמור על הזכויות שלכם שנפגעו.

 

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר של עו"ד רשלנות רפואית דוד פייל: https://www.df-law.co.il

 

 

רשלנות רופאים