מחליטים להתגרש ביחד

אם לפני 15 שנים מישהו היה אומר לכם שיום יגיע ותהיו עלולים לפרק את החבילה הזוגית שלכם, כנראה שלא הייתם מאמינים לו. אולם היום, שנת 2020, אחוז הגירושין הוא גבוה במיוחד, ובמדינת ישראל בעצמה מדברים על יחס של זוג אחד שיתגרש מתוך שלושה זוגות נשואים. היות ומדובר כאן על יחס גבוה ביותר, צריך לדעת איך לעשות את זה כמו שצריך. אם אתם מחליטים להתגרש ביחד, יש כמה דברים שכדאי שתדעו.

 

יש להתגרש ויש להתגרש

כשמדברים על גירושים מדברים בדרך כלל על תהליך שלא נעים לאף אחד. בדרך כלל מעורבים גם ילדים בתמונה, מה שהופך את העניין הזה למורכב אפילו יותר ממה שהוא גם ככה, אך גם כאשר מדובר רק על הזוג עצמו – מדובר כאן על הליך לא אידיאלי לאף אחד מהצדדים.

אולם כמו לכל סיטואציה לא נעימה בחיים, קיימות כמה דרכים להתנהל גם עם מצב של גירושין, אם אתם מחליטים להתגרש – דעו איך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

 

מחליטים להתגרש ביחד

מאחורי הסיסמה מחליטים להתגרש ביחד עומד רעיון אחד ברור – לעבור את הליך הגירושין כמה שיותר בטוב, לנסות לצמצם טווחי פגיעה גם אישיים וגם כלכליים, וגם להגיע לתוצאות כמה שיותר מהר וכמה שיותר ביעילות.

אנשים שלא ידעו להתמודד עם סיטואציית הגירושין בצורה טובה ונעימה בעצמם, יכולים או לפנותו לפנות אל הליך גישור גירושין, וההליך הזה כבר נותן נפח אחר לגמרי לתמונה הזו. למה ואיך? בואו נראה.

 

גישור גירושין – יעיל, פרקטי ומהיר

כל נושא הגירושין גם ככה מביא איתו רגשות מעורבים של מצד אחד רצון עז להיפרד ולהתחיל את הפרק הבא בחיים ומצד שני עצב קשה על מה שהיה ולא יהיה עוד. בגלל תערובת הרגשות המורכבת הזו, הליך גירושין הופך להיות עול כבד מנשוא.

גישור גירושין בא לפתור בדיוק את הבעיה הזו, ובעצם להוות מקור מעורר שיח בריא ויעיל בין שני בני הזוג, בנגיעה ישירה בכל תחומי החיים שצריכים להיפתר כעת, עם הופעת המשבר הזוגי. נושאים כמו כלכלה ורווחת הבית, סידורי הראייה של הילדים, חלוקת רכוש וממון ועוד הם רק חלק מהנושאים שצריכים לעלות לדיון בין שני בני הזוג, על אף אי הנעימות הגדולה.

 

איך עושים את זה?

גישור גירושין הוא תהליך שניתן לעשות באמצעות המון עורכי דין ומגשרים, אך תצטרכו לוודא שאתם בוחרים בבעלי מקצוע מקצועיים, ישרים, אמינים ובעלי הניסיון, הידע והכלים הרלוונטים. כדי לבחור נכון, אנחנו מציעים לבדוק המלצות ברחבי האינטרנט וכן לקבל המלצות מהאנשים הקרובים אליכם שעברו הליך דומה – בני משפחה וחברים לדוגמה, ולערוך סקר מחירים. בהתאם למצב בו אתם נתונים, בחרו את אנשי המקצוע שיתאימו לתהליך שלכם, והתחילו בדרך שתביא אתכם לסיום ההליך המורכב הזה.

אנשים מדברים עם מיקרופון