כיצד יש לנהוג לאחר פגיעה בעקבות תאונת דרכים

נפגעתם בתאונת דרכים? אתם זכאים לקבלת פיצוי. כל הפרטים על הגשת תביעה בנוגע לפגיעה בעקבות תאונת דרכים – במאמר הבא.

נפגעת בתאונת דרכים? אתה זכאי לפיצוי אשר עשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים

לדאבוננו הרב, במדינת ישראל נפצעים מדי שנה מאות ישראלים בעקבות תאונת דרכים, בין אם היו בתוך הרכב או מחוצה לו. למעשה, תאונת דרכים בישראל מוגדרת זה שנים רבות כאחת הבעיות החמורות ביותר, וזאת בשל מספר הנפגעים הרב כמו גם ההרוגים. משום כך,במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים זכרו כי אתם זכאים לקבלת פיצוי בעקבות הפגיעה אשר נגרמה לכם, כאשר ע"פ משרד עורכי הדין אלגבלי-אגבלי ושות' אשר מתמחה בתחום של נזיקין מדובר בפיצויים אשר עשויים להגיע לעשרות אלפי שקלים ואף יותר, תלוי בהיקף הפגיעה. יחד עם זאת, ישנם מספר צעדים חשובים שעליכם לבצע במידה ונפגעתם, ולהלן הפירוט.

מה לעשות במידה ונפגעת בתאונת דרכים?

הצעד הראשון והחשוב ביותר בעת פגיעה בתאונת דרכים היא פינוי מיידי לבית החולים, גם אם נדמה לכם שאתם מרגישים בסדר. ישנם לא מעט מקרים בהם אנשים סובלים מזעזוע מוח או פגיעות אחרות אשר מופיעות רק לאחר מספר שעות או ימים, ולכן קבלת טיפול רפואי הוא הכרחי. בנוסף, בעת הגעתם לבית החולים חשוב לשמור את כל החומרים הרפואיים כמו גם חוות דעת, וכן ליצור קשר עם עורך דין תאונות דרכים אשר מתמחה בתחום ויכול ללוות אתכם משפטית בהמשך ההליכים. למעשה, לאחר השחרור מבית החולים תאלצו לפנות למוסד לביטוח לאומי בכדי לקבוע אחוזי נכות בעקבות הפגיעה, ולכן התקשרות עם עורך דין יכולה להבטיח כי אחוזי הנכות אשר ייקבעו לכם יהיו בהתאם לרמת הפגיעה, ולא אחוז אחד מתחת. בנוסף, עורך הדין יבצע איסוף ראיות ולאחריו יגיש כתב תביעה כנגד הנהג אשר פגע בכם, כאשר בכתב התביעה יציין עורך הדין את היקף הפגיעה והנזקים אשר נגרמו לכם כתוצאה ממנה בהסתמך על חוות דעת רפואית של רופא מומחה וכן ראיות נוספות אשר יבססו את כתב התביעה, כאשר חשוב לציין בנקודה זו כי סכום התביעה נוגע גם לאובדן כושר עבודה ונזקים נוספים אשר נגמרו כתוצאה ישירה מהתאונה.

מכונית

קבלת ליווי משפטי מהמעלה הראשונה באמצעות משרד אלגבלי-אגבלי ושות'

משרד אלגבלי-אגבלי ושות' נחשב מזה שנים רבות לאחד המשרדים המובילים בתחום הנזיקין, באחוזי הצלחה גבוהים ביותר. באמצעות צוות עורכי הדין מיומן ומקצועי תוכלו לקבל מעטפת משפטית מהשורה הראשונה אשר מתבססת על ידע ומקצועיות, ובכך להבטיח כי תוכלו לקבל פיצוי בהתאם להיקף הפגיעה לאחר תאונת דרכים. לקבלת ייעוץ ראשוני ותיאום פגישה לצורך הגשת תביעה, היכנסו לאתר הרשמי של המשרד בכתובת https://aa-lawyers.co.il, השאירו פרטים מלאים ונציג מטעם המשרד ישוב אליכם בהקדם האפשרי.