איך למכור את הדירה שלכם בלי כאב ראש?

הגעתם להחלטה שאתם מוכרים את הדירה שלכם? זו בטח החלטה לא פשוטה, בוודאי שלא בתקופה הזו, לכן באמצעות קריאת המאמר הבא תוכלו לחדד את האופן שבו אתם הולכים

לבצע את התהליך ולהפוך אותו לקל ופשוט יותר.

במידה והחלטתם שלא תבצעו את העסקה באמצעות מתווך נדל"ן, הנה כל הטיפים והפרטים הכי חשובים במכירת דירה על פי המקצוענים בנדל"ן:  https://www.proagents.co.il.

 

הגיעו מוכנים ובדקו את הנתונים:

ישנן כמה שאלות עליהן אתם חייבים לתת תשובות מדויקות ובהירות, גם ללקוח וגם לעצמכם, בשביל לעשות את ההליך הזה הרבה יותר קל ומסודר. אז תחילה, ענו על כמה שאלות בסיסיות בנוגע לנכס: מהו השטח הסופי של הנכס אותו אתם רוצים למכור?
האם יש רישום מסודר בחברה המשכנת או בטאבו? בדקו כי אין משכונים הרשומים על הנכס, אם לקחתם משכנתא, וודאו כי הבנק הסיר את הערת האזהרה מהטאבו שלכם, בדקו כי החניה (אם יש ברשותכם) רשומה אף היא בטאבו, ואחרון וחשוב בהחלט, וודאו כי אין חריגות בנייה או חובות לעירייה.

 

הכל על נושא השיווק והפרסום של דירה למכירה:

לאחר שעשיתם סדר בכל הקשור בנכס מבחינה הבירוקרטית והמשפטית, אפשר לעבור לשלב הפרסום והשיווק. קודם כל, כמו כל דבר שאתם מתכננים למכור או לקנות, צריך לבצע סקר שוק שיכלול את רמת ההיצע והביקוש לרכישת דירה באזורכם וכמה דירות נמכרו באזור שלכם בזמן האחרון. את כל הנתונים האלו תוכלו למצוא באתרים כמו מדל"ן או רשות המיסים. לאחר מכן נסו לבדוק מיהו קהל היעד שלכם (משפחות? משקיעים? זוגות צעירים?). אחרי שהגדרתם את המטרות בצורה ברורה עליכם לחשוב מהי הדרך היעילה ביותר להגיע אל קהל היעד שלכם.
כידוע יש מגוון ערוצים בהם אנשים מחפשים דירות למכירה: קבוצות בפייסבוק, אתרי יד שנייה, אתרי נדל"ן או על ידי הסתובבות באזור וחיפוש אחר שלטים או מתווך.

בנו תוכנית שיווקית למכירת הדירה שתכלול את מגוון ערוצי השיווק שימשכו את קהל היעד שהגדרנו קודם. כתבו תוכן מודעה, צלמו תמונות איכותיות וברורות, באור שמש כאשר הבית נקי ומסודר, חישבו על האופציה של צירוף וידיאו שיכול לתת תמונה רחבה יותר של הבית (לא חובה), ואחר כך אתם יכולים להתפנות לבחירת הפלטפורמה העדיפה ביותר.

 

קביעת מחיר הדירה למכירה:

קביעת מחיר הנכס באופן מדויק תתבצע על ידי התייעצות עם מתווך. למוכר של הדירה אין אופציה לדעת בעצמו מהו המחיר המדויק לנכס, רק מתווך דירות מוסמך שראה ומכיר את השוק בצורה הטובה ביותר יוכל לקבוע מחיר משוער שבו לא תפסידו או תפריזו במחיר ותקבלו עליה את המירב.

אנחנו מאחלים לכם מכירה קלה, נעימה ומהירה. הטיפים שנתנו לכם כאן בהחלט יעזרו לכם המון.

 

 

חתימה על מסמך