עורך דין לתביעות רשלנות רפואית

עורך דין לתביעות רשלנות רפואית – איך מוצאים עורך דין טוב?

 

אם אתם חשים או אפילו יודעים כי בעת הטיפול הרפואי שניתן לכם או לבני משפחתכם התרחש טיפול רשלני, חשוב שתדעו כי אתם יכולים להיעזר בעורך דין לתביעות רשלנות רפואית, המומחה בתחום, והוא זה שבעזרתו תוכלו לקבל את הפיצוי המתאים לנזקים שנגרמו לכם עקב אותה רשלנות.

כיום ישנם מגוון עורכי דין שעוסקים בתביעות רשלנות רפואית, כאשר כל אחד מהם מציע את שירותיו וטוען כי הוא הטוב ביותר. אבל כיצד בים של עורכי דין, תוכלו למצוא את עורך הדין הטוב ביותר בתחום רשלנות רפואית? הכנו לכם כמה פרמטרים חשובים לבחירה:

  • ניסיון – כאשר אתם בוחרים עורך דין לרשלנות רפואית, חשוב לשים לב כי לעורך הדין ישנן מירב שנות ניסיון בתחום. עורך דין מעולה הוא כזה שיכול להביא עמו את ניסיונו והיכרותו עם החוק ובית המשפט.
  • מומחה בתחום – שימו לב כי עורך הדין או עורכת הדין שאתם בוחרים שייצגו אתכם בתביעתכם הינם מומחים בתחום הרשלנות הרפואית. כיום ישנן עורכי דין שעוסקים במגוון תחומים: אך עורך דין שמתמקצע רק ברשלנות רפואית הוא כזה שגם ידע יותר אודות התחום.
  • ידע רחב – בחרו עורך דין שיש לו ידע רחב בתחום הרשלנות הרפואי. עורכי דין בעלי ידע הם כותבי מאמרים בתחום והם גם מרצים בכנסים הקשורים למקרי רשלנות רפואית.
  • השכלה – שימו לב כי לעורך הדין השכלה ממוסד גבוה ללימודי משפטים. וודאו כי לעורך הדין כל הידע הדרוש שבתחום.
  • עלויות – רוב עורכי הדין המומחים בתחום הרשלנות הרפואית, הם כאלה שאינם דורשים תשלום עד קבלת תוצאות התביעה.
  • ניצחונות – נסו לבדוק אודות עורך הדין באמצעי התקשורת, בקטעי עיתונות ובאתרים שמספקים תוצאות של משפטים. בכך תדעו אם עורך הדין הוא כזה שמגיע אל ניצחונות רבים בתיקיו.

כימיה – נדבך אחרון וחשוב הוא כימיה בינכם לבין עורכי הדין. שימו לב כי עורך הדין מבין אתכם, וכי אתם יכולים לסמוך עליו שיטפל בתיקכם ויקדם אותו לקבלת פיצויים תוך זמן קצר.

עוד רשלנות