איך תבחרו עורך דין חדלות פירעון – 3 שלבים

היקלעות למצב של חובות היא מצב שהפך להיות די שכיח במציאות הכלכלית של ימינו, כאשר מלבד הסנקציות הכלכליות המושתות על החייב, הרי שמצב זה יכול להשפיע גם על בריאותו הפיזית והנפשית. באמצעות בחירה מיטבית של עו"ד חדלות פירעון מקצועי, ניתן לצאת מהמצב של החובות המצטברים ולהשתקם כלכלית

 

מה עושים עם כל החובות המצטברים?

על אף שנראה כי היקלעות למצב של חובות היא מצב שאינו שגרתי, השייך רק לאנשים שאינם יודעים להתנהל בצורה כלכלית, מדובר למעשה בסיטואציה שיכולה לקרות לכל אחד ואחד מאיתנו, בעקבות פיטורין, פציעה שהותירה אותנו ללא עבודה, שנה עסקית לא מוצלחת ועוד שלל סיבות שלא תמיד ניתן לקשר אותן לאחריותו של האדם שנקלע אליהן.

כך או כך, המצב של חובות הולכים ומצטברים הוא מצב מעיק, במיוחד כשהמציאות היא שהחובות "גדולים" מהיכולת שלנו לפרוע אותם. בנוסף על שאלת מקור החזר הכספים המרחפת מעל ראשנו כל הזמן, היקלעות למצב של חובות תופחים והולכים, עלול גם להשפיע על מצבנו הבריאותי והנפשי, כמו גם על מעגל האנשים הקרובים אלינו ותלויים בנו מבחינה כלכלית.

 

חדלות פירעון – הפתרון המשפטי לשיקום כלכלי

אמנם נראה כי מדובר בדרך ללא מוצא, אך למעשה, מערכת המשפט בישראל מעמידה לרשותם של החייבים מספר דרכים להתמודד עם החובות ולצאת לדרך כלכלית חדשה. הסדרים אלו נובעים למעשה מההבנה כי מאחורי החובות שהצטברו עומדים אנשים נורמטיביים, שאינם פעלו במזיד לצבירתם וכי באמצעות ההליכים המשפטיים השונים להסדר החובות, ניתן לשקמם כלכלית ואף להחזיר לנושים חלק מסוים מהחוב, תחת אשר לא יקבלו אפילו חלק מזערי.

אחד מהתהליכים המשפטיים המוכרים שמערכת המשפט מעמידה לחייבים, הוא תהליך חדלות פירעון, המוכר גם כתהליך פשיטת רגל, המתנהל כיום דרך גופים כמו בתי המשפט השונים או במשרד המשפטים, תחת וועדה ייעודית העוסקת בהליכי חדלות פירעון, כאשר הקביעה היכן יבוצע ההליך נקבע בהתאם לסכום החובות המדובר. את הליך חדלות הפירעון ניתן לבצע באופן עצמאי, אך כדי לצלוח אותו באופן מושלם ואכן לקבל הפטר חובות חלקי או מלא, בהתאם להחלטת הגוף שמנהל את התהליך, מומלץ להתייעץ עם עו"ד חדלות פירעון מומלץ – עורך דין דניאל ינובסקי לחדלות פירעון.

 

איך לבחור עו"ד חדלות פירעון?

כאשר מדובר בתהליך כל כך חשוב, המשפיע על תחומים רבים בחיינו, ולעיתים אף כרוך בסנקציות כלכליות רבות, חשוב שנבחר את עורך הדין לחדלות פירעון המקצועי ביותר. באמצעות השלבים הבאים תוכלו להבטיח כי ביצעתם את הבחירה המיטבית:

  1. המלצות – מכרים, חברים, או בני משפחה, כמו גם לקוחות שמוכנים לשתף בסיפורי ההצלחה שלהם, יכולים להעיד היטב על עו"ד המיועד.
  2. התמחות מקצועית – תחום המשפט הוא רחב ומגוון ומומלץ לבחור עו"ד המתמחה באופן ספציפי בהסדרי חובות.
  3. קביעת פגישה – לאחר סינון ראשוני זה, כדאי לקבוע פגישה עם עו"ד המיועד ולראות שאכן מתקיימת ביניכם הבנה וכימיה, שיסייעו לכם לצלוח יחדיו את התהליך המאתגר.

עורך דין חדלות פירעון