לאילו שמות משפחה מגיע דרכון פורטוגלי על פי החוק?

אחת השלבים הראשונים בתהליך קבלת האזרחות הפורטוגלית הנחשקת היא לבדוק אם שם המשפחה שלך מופיע במאגר השמות הפורטוגלי המזכה אותך בדרכון פורטוגלי.

במאמר זה נדבר על מי בדיוק זכאי לדרכון פורטוגלי, מה התהליך שצריך לעבור בשביל להוציא בסופו של דבר דרכון פורטוגלי ואיך בודקים במאגר שמות המשפחה הפורטוגלי אם אני זכאי לאזרחות פורטוגלית ואם אני יכול בכלל להתחיל

את תהליך האזרוח?

 

מי זכאי לדרכון פורטוגלי?

בפורטוגל ישנו חוק "מגורשי ספרד" המעניק את הזכות ליהודים ברחבי העולם לקבל אזרחות פורטוגלית. בעצם מדינת פורטוגל רוצה לפצות את הצאצאים לנפגעים מגירוש ספרד, אירוע מכונן מהמאה ה15. בזכות החוק הזה אלפי ישראלים יכולים להוציא דרכון פורטוגלי שהוא גם דרכון אירופאי מה שמקנה הטבות רבות.

 

איך כדי לי להתחיל את התהליך?

את תהליך קבלת הדרכון הפורטוגלי בהחלט ניתן לעשות עצמאית אמנם מומלץ להתייעץ עם גורם מקצועי, בין אם מדובר בעסק פרטי או איש מקצוע מומחה שעבדו בעבר עם רשויות הפנים בפורטוגל.

לא רק שיעשו עבורכם עבודה יעילה ובפחות זמן ממה שאתם תוכלו לעשות, אלא הם יחסכו עבורכם המון זמן ואנרגיות שלא בטוח שיש לכם.

לכן אנחנו ממליצים לפנות לגורם מקצועי שככל הנראה יגדיל עבורכם את הסיכויים דרמטית לעומת אם הייתם עושים את התהליך לבד.

 

בדיקת שמות משפחה לקבלת דרכון פורטוגלי

בשביל לראות לאילו שמות משפחה מגיע דרכון ניתן למצוא מקורות מידע רבים באינטרנט בין אם ישראלים או פורטוגלים המכילים רשומות של שמות משפחה הזכאים לאזרחות פורטוגלית.

יחד עם זאת מאוד מומלץ להתייעץ ישירות עם סוכנות המכירה את תחום האזרוח הפורטוגלי היטב ותוכל להגיד לכם בוודאות אם שם המשפחה שלכם כלול ברשימת שמות המשפחה המזכות יהודים בדרכון פורטוגלי ומה גובה הסיכוי שלכם בסופו של דבר באמת לקבל דרכון פורטוגלי.

לפרטים נוספים! https://portuguesecitizen.co.il

 

סיכום

להשיג דרכון פורטוגלי עשוי לקחת זמן והוא דורש המון עבודה. במידה ואתם בוחרים להיעזר בגורם מקצועי העבודה בהחלט תהיה יותר קלה אך בכל זאת תדרוש מכם עבודה מרובה.

תצטרכו להמציא מסמכים לעבור תהליך בירוקרטי עד לקבלת הדרכון הפורטוגלי. יחד עם זאת זה בהחלט עשוי להיות שווה את זה בהתחשב ביתרונות הרבים שבאחזקת דרכון אירופאי: לימודים מסובסדים במוסדות להשכלה גבוה ברחבי מדינות אירופה, חוסר צורך בוויזה, מתן אפשרות כניסה למדינות אליהם ישראלים לא יכולים להיכנס ועוד.

אין ספק שהיתרונות רבים ואם אתם חושבים שיש לכם היתכנות לקבלת אזרחות פורטוגזית אנחנו מציעים לכם לפחות לבדוק אם אתם לפחות זכאים לפי רשימות המשפחה הרשמיות המתירות אזרחות פורטוגלית עבור יהודים הנחשבים כצאצאים למגורשי ספרד – היכנסו ללינק דרכון פורטוגלי שמות משפחה למידע רלוונטי נוסף.

 

פספורט