עורך דין העלמת מס והכנסות – האם הוא באמת יוכל לעזור לכם?

כל אדם בוגר שעובד במדינת ישראל, בין אם זה בצורה עצמאית ובין אם זה בתור שכיר, יודע לומר שהוא משלם מיסים גבוהים. המדינה שלנו היא מדינת רווחה וכתוצאה מכך כולנו צריכים לשלם מיסים, בין אם מדובר על מע"מ, מס הכנסה או על כל מיני מיסים תשלומים אחרים שיורדים באופן אוטומטי בכל חודש מהמשכורות שלנו. זה נשמע לכם מוכר? גם אתם מוצאים את עצמכם מתרגזים מהעניין הזה לעיתים? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. עם זאת, מה באמת אפשר לעשות? הרי אם החוק במדינה קובע שעלינו לשלם מיסים באחוזים מסוימים, כולנו צריכים לעשות זאת. האומנם? יש אנשים שמאמינים שלא כך הדברים ועובדה היא שכולנו מתמודדים מידי פעם ובהקשרים מסוימים עם הפיתוי להעלים מס. אומנם אנחנו יודעים שהעלמת מס היא עבירה, אך כולנו גם שומעים סיפורים על מכרים שעשו זאת והצליחו לחסוך לעצמם אלפי שקלים בשנה, כך שברור מדוע הפיתוי קיים והשאלה היא רק: מה נעשה לגבי העניין? אם גם אתם, מסיבה כלשהי, לא עמדתם בפיתוי והחלטתם ביודעין לעבור עבירת מס והכנסות, כדאי שתדעו שיש דבר אחד שמומלץ לעשות אם תפסו אתכם והוא: לפנות לעורך דין העלמת מס והכנסות.

החשיבות של פניה מהירה לעוה"ד

אם יש משהו שתוכלו להיות בטוחים לגביו, זה שאם עברתם עבירת מס ותפסו אתכם, צפוי לכם עונש רציני. חשוב שתדעו שעבירות המס השונות מחולקות לכמה קטגוריות שונות ובהתאם לחומרת העבירה שביצעתם כך גם יהיה העונש הצפוי לכם חמור יותר או פחות. בנוסף לכך, מהרגע שבו תופסים אתכם על כך שעברתם עבירת מס ועד הרגע שבו אתם נשפטים על כך, עובר לא מעט זמן ובזמן הזה אתם עלולים לעשות לא מעט טעויות. מה אתם באמת יודעים על עבירות כאלה? ומה היא ההתנהלות הנכונה אם אתם חשודים שעברתם עבירה כזאת? אין תשובה אחת נכונה לכל השאלות האלה כי זה תלוי, בין היתר, במצב שבו אתם נמצאים, במזל ובעוד גורמים. לכן מה שבטוח זה שעדיף לכם לפנות כמה שיותר מהר אל עורך דין העלמת מס והכנסות, שכן הדבר החשוב ביותר שהוא יוכל לעשות למענכם זה לייעץ לכם. עו"ד כזה מכיר את הענף הזה ואת התחום לעומק, מה שאומר שאם תפנו אליו מיד כאשר הבעיה מתחילה, הוא יידע לתדרך אתכם כיצד לא להחמיר את המצב. הרבה פעמים ההתנהגות שלנו לאורך הדרך יכולה לשפר את הסיטואציה או עלולה להרע את המצב ולכן ייעוץ מקצועי מוקדם חשוב כל כך.

עורך דין העלמת מס

איך לבחור עם איזה עו"ד אתם רוצים להתייעץ?

כדי להיות בטוחים שאתם לפחות מתמודדים כמה שיותר נכון עם הסיטואציה שעליה נקלעתם, כדאי יהיה לבדוק היטב לאיזה עו"ד אתם פונים. כמובן שבתחום של עורך דין העלמת מס והכנסות יש הרבה אנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם, אך לא כולם מספיק מקצועיים ומנוסים. לכן, אם חשוב לכם לדעת שבחרתם נכון, שיש מי שיעזור לכם ויוכל לסייע, אין ספק שכדאי לבדוק כמה שיותר פרטים אודות עוה"ד. האם הוא מנוסה? מזה כמה שנים הוא נותן שירות בתחום הזה? האם הלקוחות האחרים שלו ממליצים עליו בחום? והאם הוא זמין עבורכם בכל רגע נתון? אין שום סיבה לפנות לעו"ד שלא יוכל לענות על השאלות שלכם בין הפגישות, כי אין לדעת מתי תזדקקו לייעוץ דחוף שיוכל למנוע מכם לעשות טעויות מיותרות.

מוגש באדיבות משרד עו"ד אורדן