גילוי מרצון – מה חשוב לדעת?

ההצלחה חסרת התקדים של הליך "גילוי מרצון" מאפשר לכל אזרח לדווח לרשויות המס אודות הכנסות שלא דיווח ולהימנע מהעמדה לדין פלילי. המומחים של משרד אורדן ושות', המתמחים בתחום מציגים את התוכנית המהפכנית.

גילוי מרצון – הצלחה חסרת תקדים

מאז נכנס לתוקף בשנת 2014 הליך גילוי מרצון, עשרות אלפי ישראלים הגישו בקשה לגילוי מרצון של כספים אשר קיבלו ולא דיווחו עליהם לרשויות המס. לאור ההצלחה הרבה של ההליך, אישרה רשות המיסים להמשיך אותו בעוד שנתיים, וזאת על מנת לעודד את האזרחים למסור דיווחים מתוקנים ונכונים לגבי ההכנסה שלהם ואף לשלם מס, זאת בהתאם למו"מ אשר מתנהל מול הרשויות. אולם, חשוב לזכור כי מדובר בהליך מורכב ביותר וזאת משום שרשות המיסים מחייבת לעמוד במספר כללים אשר על בסיסם ניתן להגיש את הבקשה, כמו גם הגשה של מסמכים רבים – תלוי בנסיבות המקרה. על כן, ישנה חשיבות רבה ללקיחה של משרד אשר מתמחה בתחום הזה וזאת על מנת לקבל ייצוג משפטי וכלכלי הולם אשר התוצאה שלו תהיה הפחתה משמעותית במס כמו גם ביצוע ההליך על הצד הטוב ביותר ובמהירות.

 מדוע התחיל הליך גילוי מרצון?

תחום המיסוי במדינת ישראל הוא סבוך ומורכב להבנה, אך כולנו מבינים כי כל כספי משלם המיסים מועברים בסופו של דבר לביצוע תכניות ממשלתיות בתחום הבריאות, הרווחה הכלכלה ועוד. למעשה, ע"פ נתונים אותה פרסמה רשות המיסים בישראל ישנם עשרות אלפי בני אדם אשר לא מדווחים אודות הכנסות ומדובר באובדן הכנסה למדינה אשר נאמד במיליארדי שקלים בכל שנה. משום כך, החליטה רשות המיסים בשנת 2014 לעודד יחידים, בעלי עסקים כמו גם אנשים אשר מנהלים חשבונות בנק בחו"ל לדווח אודות הכספים הללו באמצעות שני מסלולים: מסלול אנונימי או מסלול מקוצר ובכך להתחיל בניהול משא ומתן אל מול רשויות המס וזאת כדי להשיב את המס למדינה ולהימנע מביצוע של הליך פלילי. חשוב לזכור כי כיום ישנה החמרה במדיניות העונש בכל הקשור לעבירות מס, זאת משום שמדובר בתופעה אשר יש למגר אותה ועל כן גם בתי המשפט נוטים להחמיר בעונש אשר עלול להגיע לשנות מאסר כמו גם פיצוי כספי אשר עלול להגיע למאות אלפי שקלים. על מנת להימנע מהגעה לסיטואציה מורכבת עוד יותר חשוב להתחיל בהליך באופן מידי בליווי מקצועי וזאת כדי להימנע מהעמדה לדין, וזאת פעם אחת בלבד.

 איש

הליך גילוי מרצון באמצעות משרד אורדן ושות'

משרד אורדן ושות' מתמחה בייצוג וליטיגציה משפטית וכן במתן ייעוץ ושירותי ראיית חשבון שוטפים. המשרד מנוסה בעבודה מול רשויות המס לרבות הליכי גילוי מרצון, זאת לאור ניסיון משפטי עשיר של מעל ל 30 שנה. לכן, הדרך הטובה ביותר להתחיל את התהליך היא באמצעות פנייה במספר 073-3744454 ולהתחיל בחיים חדשים.